دوره دیجیتال مارکتینگ؛ ۲۲ ساعت آموزش ویدیویی و پروژهمحور ⋆ دیجیتالینگ

اصلاً فلسفه وجودی بازاریابی محتوا همین است که شما از طریق تولید محتوای ارزشمند با مردم ارتباط برقرار کرده و اعتماد آنها را جلب کنید. محبوبیت بازاریابی دیجیتال در طی سال های اخیر، به شکل چشم گیری افزایش یافته است و این موضوع دلیل ساده ای دارد: مردم جهان به صورت مداوم در فضای مجازی حضور داشته و آنلاین هستند. دومین ارز شناخته شده در جهان پس از بیت کوین، اتریوم میباشد. از جمله تبلیغات اینچنینی میتوان به تبلیغات فیسبوک و توییتهای تبلیغاتی توییتر اشاره کرد. چه تخلفی در کمپین تبلیغاتی شما رخ داده است؟ دیجیتال مارکتر هم کسی است که از طریق همین کانالهای دیجیتالی (چه رایگان باشد و چه پولی) سعی میکند، به افزایش آگاهی از برند و فروش یک شرکت کمک کند.

دیجیتال مارکتینگ به استفاده از تاکتیکها و کانالهای دیجیتالی متعدد برای ارتباط با مشتریانی که بیشتر اوقات خود را در بستر آنلاین میگذرانند، تعریف میشود. تا به حال خودتان چندبار برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول از گوگل استفاده کردهاید؟ ارزینجا هدف و رسالت خود را بالا بردن سطح دانش و اطلاعات کاربران ، مدیران و کارشناسان و ارتقای سطح کمی و کیفی چرخه ی مالی کشور قرار داده است و در این رسالت به اصول اخلاقی و حرفه ای پایبند می باشد. ابتدا با تعاریف اصول پایه شروع میکنیم و سپس بهتفصیل توضیح میدهیم که چگونه یک برنامه دیجیتال مارکتینگ قوی تنظیم کنید، چه استانداردهایی را اجرا کنید، از چه اشتباهاتی دوریکنید و چه آیندهای برای این بخش بازاریابی پیشبینی کنید.

دیجیتال مارکتینگ یعنی چه؟ در حال حاضر مفهوم و کاربرد دیجیتال مارکتینگ رشد چشمگیری داشته و باید گفت به روشی نوین در علم بازاریابی تبدیل شده که خود شامل چارچوب ها، مدل ها و تکنیک های مختلفی است. به گفته Bill gates موسس مایکروسافت، اینترنت در حال تبدیل شدن به میدان اصلی برای دهکده جهانی آینده است! به گفته Philip Kotler مدرس مارکتینگ، بازاریابی هنر پیدا کردن راههای زرنگی برای تحمیل آنچه میفروشید نیست بلکه هنر خلق ارزش واقعی برای مشتری است! حقیقتی که درباره آن وجو دارد این است که هر ارز رمز نگاری شده، ارز دیجیتال است، اما هر ارز دیجیتالی، ارزهای رمزنگاری شده نیست.

نه دوستان اینطوری نیست. نتایج یک تحقیق معتبر در سایت Hubspot نشان میدهد بیش از 60 درصد از کسانی که از برندی خرید داشتن از طریق شبکههای اجتماعی با آن برند آشنا شدند و جالب است بدانید بیش 62 این افراد گفتند با دیدن استوریهای یک برند علاقهای بیشتر به آن پیدا کردهاند. تولید محتوای بصری مثل (عکس، اینفوگراف و ویدیو) هم میتواند به شما کمک کند ولی یادتان باشد گوگل به محتوای متنی بیشتر اهمیت میدهد. در صورتی که از مطالعه این مقاله لذت بردید پیشنهاد میشود مقالات نتورک مارکتینگ و تبلیغات همسان را هم مطالعه کنید که میتواند برای شما بسیار کاربردی و تأثیرگذار باشد و نگرشتان به حوزه بازاریابی را تغییر دهد.

نحوه کار به این شکل است که فروشنده ارز دیجیتال خود را برای فروش با قیمت انتخابی ثبت می کند، خریدار پس از انتخاب پیشنهاد مورد نظر مبلغ ریالی آن را به حساب «بید ارز» واریز می کند، فروشنده ارز دیجیتال را به والت خریدار منتقل می کند و در نهایت پس از تائید انتقال، مبلغی که خریدار به حساب «بید ارز» واریز کرده بود به حساب فروشنده واریز می شود. یکی از دغدغههای مهم گیمرها پردازندههای گرافیکی و قیمت آنها است و این موضوع در سال گذشته باعث ایجاد دردسرهایی برای گیمرها شده بود. ۲۴ ساعت پیش از این افزایش قیمت، پلتفرم معاملاتی حرفه ای کوین بیس پرو (Coinbase Pro) شاهد خروج تقریباً ۱۰,۰۰۰ بیت کوین بود.

به عبارت دیگر، دیجیتال مارکتینگ به استفاده مناسب از ابزارهای دیجیتالی جهت ایجاد معماری و ساختار حرفه ای در بستر اینترنت و گسترش آنها از طریق هدف گذاری و تعیین استراتژی مناسب در این زمینه اطلاق می شود. اما امروزه تبلیغات هدفمندتر شده اند و با تکنیک های جاذبه ای که از طریق محتوا انجام میگیرند مشتریان را به سایت خود جذب میکنید.