آموزش سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال (راهنمای کامل و قدم به قدم خرید و فروش)

اگر به هر شکل مخاطب را از طریق تلفن همراه به وبسایتتان هدایت کنید اما ابزارهای لازم را در اختیار نداشته باشید، کاربر سایت شما را ترک خواهد کرد. ارسال ایمیل در این شیوه بازاریابی دیجیتال به صورت انبوه صورت گرفته و مشتریان فعلی و بالقوه را در بر میگیرد. بازاریابی توسط موتورهای جستجو از طریق ترافیک ارگانیک و خریداری شده صورت میگیرد.

اگر بخواهیم بگوییم Digital Marketing یا بازاریابی دیجیتال چیست باید گفت، روشی از بازاریابی بصورت آنلاین و دیجیتالی است که کاربران را به کمک موتورهای جستجو، به محصول یا خدمت ارائه شده شما می رساند. در تبلیغات بنری با استفاده از تصاویر گرافیکی به معرفی کالا و خدمات خود میپردازید و مخاطب را برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت خود یا صفحات شبکههای اجتماعی هدایت میکنید. تفاوت بازاریابی آفلاین با دیجیتال مارکتینگ چیست؟ این اتفاق میتواند در دنیای آفلاین نیز اتفاق بیفتد، اما از آنجایی که ابزارها و روشهای مناسبی برای اندازهگیری وجود ندارد، در نتیجه چنین چیزی عملا شدنی نیست.

البته فراموش نکنید بسته به کلمات کلیدیای که انتخاب میکنید و مدت زمانیکه برای سئو وقت میگذارید دستیابی به نتیجه متغیر خواهد بود. فراموش نکنید محتوا همه چیز یک سایت است. بازاریابی محتوا یکی از ثمربخشترین شاخههای بازاریابی است اگر آن را به شیوهای درست انجام دهید و اندکی صبر را نیز چاشنی کار کنید. امروزه، اکثر افراد برای یافتن جواب سوال مورد نظرشان، عبارت­های کلیدی آن را در گوگل جستجو می کنند. برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی باید قادر باشید محتواهای جذابی تولید کنید و آن را در فضای اینترنت منتشر کنید تا کاربران بتوانند آن را مشاهده کنند.

اگر مشتری اعتماد خوبی نسبت به برند پیدا کند، امتیازهای دریافتی او را به خرید از برند ترغیب میکند. به همین دلیل، شما احتمالاً کمتر بر روی “معیارها” به معنای سنتی آنها تمرکز میکنید و بیشتر تمرکز خود را بر روی سفر مشتری میگذارید، یعنی از لحظهای که شخصی به وبسایت شما میآید، تا لحظه خرید او.

یکی دیگر از اصطلاحاتی که در دیجیتال مارکتینگ می بایست آن را به صورت کامل بشناسید، قیف آیدا (قیف فروش و بازاریابی Marketing Funnel) می باشد. برای یافتن اینفلوئنسر مناسب و استفاده از مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ تنها کافی است سری به شبکه های اجتماعی بزنید و کسانیکه مردم از مطالعه مطالب آن ها لذت می برند و به ایشان اطمینان دارند را پیدا کنید. تبلیغ، محصول یا خدمت شما را بیشتر در معرض دید افراد قرار میدهد و با افزایش فروش یا تعداد کاربران، به رونق کسبوکار میانجامد.

افت شدید و همراه با نوسان بازار ارزهای دیجیتال در روز جاری باعث شد تعداد زیادی موقعیت خرید و فروش باز با اهرم بالا، در بازار لیکویید شوند. این رمز ارزهای نامبرده شده، برخی بر پایه فناوری بلاکچین ایجاد میشوند و برخی هم بر پایه اجماع به وجود میآیند. آنچه مهم است تهیه و تنظیم سند استراتژی دیجیتال مارکتینگ بر مبنای نیازهای هر کسب و کاری است. اما چگونه میتوانید این کار را با یک استراتژی بازاریابی غیر دیجیتال انجام دهید؟

در مرحله بعد باید اهدافی را که از بازاریابی موبایلی دنبال میکنید مشخص کنید و در نهایت پیامهای متناسب با هدف خود را تهیه کنید و برای مخاطبان ارسال کنید. کانال شبکههای اجتماعی بسیاری از برندها را دنبال کنید. شما در بازاریابی درونگرا مستقیما مشتری را در معرض تبلیغات گسترده قرار نمیدهید بلکه تلاش میکنید با نیاز سنجی و انتشار محتوای مورد نیاز او اهداف تجاری خود را دنبال کنید. هنگام انتخاب سایتهایی که تبلیغات بنری خود را در آنها منتشر میکنید لازم است به مخاطبان وب سایت، بازدیدها و رتبه سایت مبدا توجه کنید تا گزینههای مناسبتری را انتخاب کنید.