آموزش دیجیتال مارکتینگ در 5 دقیقه – وبلاگ ژاکت

«بهینهسازی نرخ تبدیل» (Conversion Rate Optimization | CRO) فرآیندی سیستماتیک است که افزایش بازدیدکنندگان از وبسایت را بر اساس فعالیتی خاص افزایش میدهد که از میان این فعالیتها میتوان به پر کردن فرمها و مواردی از این دست اشاره کرد. بازاریابی ایمیلی را میتوان قدیمیترین روش دیجیتال مارکتینگ به شمار آورد که همچنان پر قدرت به کار خود ادامه میدهد. به این ترتیب، KPI اصلی یک مدیر رسانههای اجتماعی را میتوان در تعداد دنبالکنندگان (فالوورها)، میزان اشتراکگذاریها و «تاثیرپذیری» (Impression) خلاصه کرد. و حتی اینکه اثربخشی کدام یک از اینها بیشتر یا کمتر است؟ 90 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی شخصی سازی را “بسیار” یا “تا حدودی” جذاب میدانند.

آقای حامد توفیقی به عنوان یکی از حرفهایترین بازاریابان دیجیتالی که در گروه کاله فعالیت میکنند، مبحث نکات مدیریتی و اجرایی دیجیتال مارکتینگ که از تجربههای شخصی خود در سالها فعالیت به عنوان یک دیجتال مارکتر کسب کردهاند را بیان میکنند. به طور معمول یک دیجیتال مارکتر برای هر کانال، «شاخص عملکرد کلیدی» (Key Performance Indicator | KPI) در نظر میگیرد تا میزان عملکرد شرکت در هر کانال را بررسی کنید.

البته ما از اینکه دورهمان را بخرید خوشحال میشویم اما از آن طرف وجدانمان یقهمان را میگیرد. در این آموزش قصد داریم ببینیم یک دیجیتال مارکتر کیست و چگونه از این بستر برای بازاریابی خود بهره میگیرد. یک مسافرت دستهجمعی را به خاطر بیاورید. با توجه به تعداد پروفایلهای بالای این شبکه اجتماعی بازاریابی در آن میتواند بسیار کارآمد باشد.

الف- حق الزحمه استفاده از سیستم مدیریت محتوای سایت و بارگذاری صفحات آن به میزان … آیا آماده اید که ویدیوهایی با زمان بیشتر در اینستاگرام اپلود (بارگذاری) نمایید ؟ آیا بیت کوین در ایران قانونی است؟ قوانین و مقررات حاکم بر این قرارداد، قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. چیزی که در ایران مرسوم است ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ در قالب پکیج هایی است که این پکیج ها بیشتر شامل سئو و بهینه سازی سایت و بازاریابی شبکه های اجتماعی است. دارد. گاهی ممکن است برای توزیع، ترویج و ترفیع محتوا نیاز به هزینه و بودجه زیادی داشته باشید.

با نمادین همراه باشید! با استفاده از آن ها می توان بخش هایی که بیشترین کلیک را داشته اند، حرکت موس و حتی میزان اسکرول کردن کاربران را مورد بررسی قرار داد. برای این منظور نقش استراتژی بازاریابی شما جذب و تبدیل بیشترین تعداد مشتریان راغب نزد فروشندگان از طریق وبسایت و کانالهای دیجیتالی پشتیبان است.

در ابتدای یادگیری دیجیتال مارکتینگ باید با استراتژی بازاریابی دیجیتال آشنا شوید و در ادامه، استراتژی برای بازاریابی محتوا توسعه دهید. متخصص دیجیتال مارکتینگ شوید! حال که بهطور کلی دریافتید دیجیتال مارکتینگ چیست، به بررسی لزوم استفاده از آن میپردازیم. با وجود دسترسی بسیاری از افراد به اینترنت، اما تعداد کاربران آن روز به روز بیشتر هم میشود. بازاریابی محتوا در واقع تولید محتوایی مجاب کننده و گیرا است که منجر به اقدام های سودآور در مباحث مربوط به مشتریان میشود.

بسیاری از مشاغل از بازاریابی ویدیویی به عنوان منبعی برای قرار گرفتن در نتایج جستجو استفاده می کنند و این نوع محتوا کلید جذب و حفظ توجه مخاطبان هدف شما، به ویژه در رسانه های اجتماعی است. نقش مدیر رسانههای اجتماعی را به سادگی میتوان از روی عنوان شغلی او مشخص کرد. به این ترتیب که شما پس از تماشای هر قسمت تمرین میکنید که چطور به عنوان بازیگر دنیای دیجیتال مارکتینگ آن نقش را در وب بازی کنید. 11- مجری متعهد میگردد از روشهایی که باعث قرار گرفتن وب سایت در لیست سیاه موتورهای جستجو میشود استفاده نکند. در صورتی که نام کاربری و رمز عبور وب سایت در اختیار افراد غیر قرارگیرد ( به هر نحوی – مانند نرم افزار های Keylogger عدم رعایت نکات امنیتی و …) مجری مسئولیتی در این خصوص بر عهده نخواهد داشت.

KPI اصلی کارشناس بازاریابی محتوا را میتوان مواردی همچون مدت زمان صرف شده برای هر صفحه، ترافیک کلی وبلاگ و همچنین تعداد «مشترک» (Subscribers) کانالهای ویدیویی دانست. کانالهایی که در استراتژی بازاریابی محتوا مورد استفاده قرار میگیرند را میتوان در فهرست زیر مشاهده کرد. درست است که هر کسب و کار با توجه به استراتژی کسب و کار خود عمل میکند. علاوه بر این، اغلب مقرون به صرفهتر از تبلیغات سنتی است و به شما این امکان را میدهد موفقیت را به صورت روزانه اندازه گیری کنید و بر روی اهداف خاصی تمرکز کنید. در حالی که تبلیغات سنتی میتواند برای اهداف خاصی مفید باشد، بزرگترین محدودیت آن قابل اندازهگیری نبودن است.

اتوماسیون بازاریابی به نرم افزاری گفته میشود که در خدمت خودکار سازی عملیات کلی بازاریابی شما است. بازاریابی محتوا تمامی داراییهای دیجیتال مارکتینگ برای تشکیل «آگاهی از برند» (Brand Awareness) یا افزایش کلیک و فروش را شامل میشود. دیجیتال مارکتر وظیفه دارد که به کمک کانالهای رایگان و پولی بازاریابی دیجیتال سبب «جذب لید» (Lead Generation) یا همان مشتریهای احتمالی و همچنین افزایش آگاهی از برند شود.

توجه کنید که ایمیل مارکتینگ به کاربران میفهماند که شما حواستان به آن ها میباشد و دوست دارید که در دنیای گسترده دیجیتال مارکتینگ رابطه خودتان را با آن ها حفظ کنید. دیجیتال مارکتنینگ تمامی روشهای بازاریابی را شامل میشود که در آن از دستگاههای الکترونیکی یا اینترنت برای بازاریابی استفاده میکنند. 6- مجری متعهد میگردد رمز عبور و آموزش کارکرد بخش کنترلی سایت را در اختیارکارفرما یا نماینده وی قرار دهد.