آموزش دیجیتال مارکتینگ برای وارد شدن به دنیای دیجیتال مارکترها

مانند فعالسازی افزونههای کش، بهینهسازی تصاویر، استفاده نکردن از کدها و اسکریپتهای غیرضروری در صفحات و… همه افراد باید بر روی یک لحن صحبت در کپشن، و همینطور جزئیاتی مثل استفاده کردن یا استفاده نکردن از ایموجیها و … به این صورت میتوانید متوجه شوید که کدام یک از هشتگها مناسب تر هستند!

پس تا اینجا متوجه شدیم یک دوره دیجیتال مارکتینگ خوب شامل چه قسمتهایی است. یکی دیگر از فواید تقویم محتوایی، این است که به شما کمک میکند دقیقاً بدانید که در چه تاریخهایی هیچ پستی نگذاشتید. در عین حال، اطمینان حاصل کنید که صفحه اینستاگرام شما از انسجام و زیبایی کافی برخوردار است.

حال، قدم بعدی بازاریابی در اینستاگرام شما این است که تصمیم بگیرید این محتوا، “کجاً و “چه زمانی” باید منتشر شود. کمپین سلسلهای از عملیات بازاریابی است که باعث جلب اعتماد و افزایش علاقه مخاطب میشود. چه نوع محتوایی برند شما را به بهترین شکل نشان میدهد و باعث میشود به اهداف بازاریابیتان نزدیکتر شوید؟ تولید محتوا به منابع و انرژی زیادی نیاز دارد؛ بنابراین باید به نحو صحیح آن را انجام بدهید که از اتلاف منابع جلوگیری کنید.

به عبارتی میتوان گفت که کپشن، صدای برند شما است؛ بنابراین باید اطمینان داشته باشید که کپشنهای مناسبی انتخاب میکنید. به یاد داشته باشید که منحرف شدن از مسیر درست، هنگام اینستاگرام مارکتینگ بسیار راحت است! ارزش این واحدها تقریباً ۶۲ میلیون دلار است و فقط ۵ درصد از داراییهای این نهنگ را تشکیل میدهد.

این روش به شما کمک می کند تا بتوانید فالوور های بیشتری جذب کنید و محتواهای خاص صرفا برای مخاطبان اینستاگرام باشد که خود نوعی ارزش گذاری بر اینستاگرام مارکتینگ است . هر کدام از این اهداف، معیارهای خاص خود را دارند؛ بنابراین محتوایی که باید برای رسیدن به هر کدام از این اهداف تولید شود نیز متفاوت است. این دو کمپانی، هر دو استراتژیهای قابل قبولی برای بازاریابی اثر بخش در اینستاگرام دارند که هر کدام برای برند خا ص خودشان و مخاطبان خاص خودشان مناسب است. برند شما چه نوع محتوایی پست میکند؟

در طی تحقیق در مورد مخاطبان و رقبای تان، حتماً باید به خوبی دریافته باشید که چه هشتگهایی در زمینه کاری شما داغترین هستند! در حالی که کمپانی SaaS که خدمات نرمافزاری ارائه میدهد، از صفحه اینستاگرام خود برای اشتراک گذاری اطلاعیههای کاری و موضوعات مربوط به کمپانیشان استفاده میکند. از خودتان بپرسید که شما چه کاری را میتوانید از آنها بهتر انجام دهید؟ اگر اکانت شما از طریق چند نفر هدایت میشود، حتماً باید همگی بر روی این موضوع مشورت کنید و تصمیم نهایی را بگیرید.

به همین دلیل کسانی که می خواهند در این حوزه موفق باشند باید به این موضوع توجه کنند و با استفاده از محتواهای مناسب نظر مشتریان را به سوی خود جلب کنند. مخاطبان، شما را از طریق کپشنهای تان خواهند شناخت. تبلیغات پولی در فیس بوک: کاربران فیس بوک میتوانند برای یک ویدیو، عکس، پست یا اسلایدشو تبلیغاتی، مبلغی پرداخت کنند تا فیس بوک تبلیغ شما را در بخش نیوزفیدز افرادی که به تجارت شما مربوط هستند، قرار دهد.